LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

Zdobądź wiedzę niezbędną na studia, jakie tylko sobie wymarzysz!

SZKOŁA PODSTAWOWA

Dzieci zdobywają wiedzę, ale i PASJĘ do jej wykorzystania.

DOBRY START

Twoje marzenia są w zasięgu ręki!

NOWOCZESNY KAMPUS

Doskonałe warunki dla rozwoju i kreatywnego myślenia!

Slider
SZKOŁA PODSTAWOWA
z oddziałami gimnazjalnymi
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
im. św. Stanisława Kostki
BURSA I INTERNAT

STREFA UCZNIA

Wszystkie informacje dotyczące nowego roku szkolnego 2017 / 2018 znajdziecie w STREFIE UCZNIA

Lekcja geografii w Poznaniu

2 marca, podczas ostatniej lekcji, grupa 13 osób wybrała się na zajęcia terenowe w ramach lekcji geografii w turystyce. W tym roku obiektem westchnień stała się stolica województwa wielkopolskiego – Poznań. W piątek wyjechaliśmy busem do Kutna, a stamtąd pociągiem prosto do Poznania. Po dotarciu do hostelu, zajęliśmy się szukaniem odpowiedniej restauracji, gdzie moglibyśmy zjeść kolację. Drugiego dnia zaczęła się nasza przygoda z planem miasta, grą terenową, a także lekkim mrozem. O godzinie 10, zaraz po zjedzeniu śniadania przygotowanego przez dziewczyny, wyruszyliśmy w teren. Zostaliśmy podzieleni na kilka grup 3-4 osobowych, dostaliśmy mapy, wskazówki oraz reguły gier. Naszym głównym zadaniem było rozwiązanie zagadek umieszczonych na kartkach, odnalezienie zaznaczonych punktów oraz zrobienia sobie z nimi tzw „selfie”. Czas mieliśmy ograniczony. O 13:30 wszyscy mieliśmy się spotkać w hostelu, aby wspólnie wyruszyć na obiad i do muzeum. Dzień był pełen wrażeń. Po obiedzie przyszedł czas na relaks – każdy wrócił do pokoi, gdzie spędziliśmy czas wolny integrując się ze sobą. Następnego dnia wyszliśmy na spacer, aby zobaczyć najciekawsze miejsca na poznańskiej starówce. Żeby nie było tak łatwo, każdy z nas miał przygotować kilka ciekawostek o danych obiektach. Dzięki temu, zobaczyliśmy m.in. Farę Poznańską, Fontannę Prozerpiny, Bamberkę, Ratusz oraz zamek Przemysła II. O 12 udaliśmy się zobaczyć poznańskie koziołki. Nasza przygoda, choć krótka, okazała się być najlepsza pod słońcem, a to wszystko dzięki naszym kochanym opiekunom : p. Iwonie Szymańskiej – Kijek oraz ks. Piotrowi Marcowi. Liczymy na więcej takich wyjazdów! Oto kilka zdjęć z naszej wędrówki po stolicy Wielkopolski